ہاٹ سیکس دیسی لڑکی گاوں کی چودی (hot sex desi ladki gauo ki chodi)

Hot sex story gauo me lund ki garmi dor ki
دیسی سیکس اور دیسی چالو لڑکی کی پھدی ماری مجھے دیسی لڑکیاں جو کہ چالو ہوں ان کو چود کے زیادہ مز
بجائے شریف لڑکی چودنے کے کیونکہ چالو لڑکی کئی ایک کو پھدی دے چکی ہوتی ہے
اور اس کو پھدی دینے کا اچھا خاصہ تجربہ ہو چکا ہوتا ہے ا سکی پھدی لینے میں اور بھی زیادہ  انجوائے زیادہ ہو جاتا ہ

جبکہ شریف لڑکی بس سامنے لیٹ جاتی ہے ہولے سے اس کی شلوار اتارو اور لن کو چوپا لگانے کی بات کرو تو کہتی ہے چھی چھی مجھے بے ہودہ لگتا ہے لن چسونا لن کو نہیں  چوسنا چاہیئے گندہ ہوتا ہے
بندہ پوچھے جب اتنی صاف تھری پھدی  لن لے سکتی ہو تو منہ میں کیا مسئلہ ہے بس ان زیادہ شریف لڑکیوں کے میں زیادہ منہ ہی نہیں لگتا کیونکہ مجھے تو ان کی پھدی میں  ذرا بھی مزہ نہٰں آتا
وقت ہی بربادہوتا ہے چدائی اور سیکس تو ٹرینڈ سے ہی مزہ دیتا ہے سو میں  ہر وقت تجربہ کار کھرانٹ قسم کی لڑکی یا آنٹی پٹانے کے چکر میں  رہتا ہوں ان کی رسیلی پھدی میں  لن جاتا ہے تو وہ بناوٹ سے ہی سہی لیکن اوئی تو کرتی ہیں اس اوئی میں  جو مزہ ہے مرد کے لیئے اس شریف لڑکی کو معلوم ہی نہیں ہے
مرد  کیا اندازاور سیکس مانگتا ہے تو میں  نے ایک چالو لڑکی پٹائی جو شریف ہونے کا ڈھونگ کرتی تھی لیکن اندر سے چالو گرل تھی ا سکو میں نے گھر میں  پٹا کے ہوٹل لے جا کے خوب چودا
اور ا سکی مستی ساری نکال دی تھی ہائے دوستوں میرا نام طارق ہے میں آپ کو بتاؤں گا وہ دیسی لڑکی کہانی سچی ہے میں نے اس میں ایک دیسی لڑکی کو سیکس کروں گا
جس کا نام رینا ہوتھامیں ایک شادی پر گیا اپنے گھر والوں کے ساتھ آج شام کو میں دل میں سوچ رہا تھا کہ اس کو سیکس کیسے کروں گا  مجھے ا سبارے معلوم ہو چکا تھا کہ چدائی کراتی ہے لیکن ہر ایک سے نہیں  چوری چھپ چھپا کے
اور کہا کروں گا میں نے علی کو کہا کب جانا ہے علی نے کہا شام کو جانا ہے تیار ہوں جاؤ اور پھر میں تیار ہونے شروع کردیا ا ہے میں سوچتا رہا کہ لڑکی کو کیسے پٹانا ہے
سمجھ نہیں آ رہی تھی پھر میں نے سوچا اے پاگل وہ خود ہی پکے ہوئے آم کی طرح جھولی میں گرتی ہے تو ایسے ہی پریشان ہوا جا رہا ہے سامنے آئے گی تو دیکھی جائے گی
  تب  میں سکون میں ہوا اور میرا لن بھی  کچھ دیر میں ہم نکل گیا تھا کافی دیر کے بعد جب پہنچے تو مجھے ایک لڑکی دیکھی جس کو یہ پتا تھا کہ میں اس کو بہت محبت والا پیار کرتا ہوں
کافی دیر تک میں اس کو دیکھتا رہا اور وہ دیسی لڑکی بھی دیکھتی رہی تھی میں نے جب اس کو کافی دیرتک دیکھتا رہا تواس نے مجھے پوچھا کیا دیکھ رہے ہوں میں نے اس کو کہا میں آپ کو دیکھ رہا ہوں
اس نے کہا کیوں دیکھ رہے ہو میں نے اس کو کہا کہ میں آپ سے بہت بہت محبت والا پیار کرتا ہوں آپ کو یہ بات پتا بھی ہے پھر کیوں پوچھ رہی ہو میں نے اس کو کہا اگر بہت محبت والا پیار نہیں کرتی
تو بتادو مجھے اس دیسی لڑکی نے کہا وہ بات نہیں ہے کہ میں بہت محبت والا پیار نہیں کرتی بات یہ ہے کہ کسی کو پتا نہ چلے  ا سکی یہ بات سن کے میرا لن فل تن گیا کیا جواب دیا تھا ا س چالو لڑکی نے
میں نے کہا کچھ نہیں ہوگا آپ آؤ واش روم میں میں نے ایک بات کرنی ہے کچھ دیر میں وہ آگئی تھی اس کو میں نے واش روم کے اندر لے گیا تو اس سے باتیں کر رہا تھا ایک دم سے آواز آئی
اور وہ میرا گلے لگ گئی تھی کافی دیر کے بعد میں نے اس کو کِس شروع کردیا  تھی میں نے اس کو کہا کہ میں آپ سے بہت بہت محبت والا پیار کرتا ہوں اس نے مجھے کہا مجھے پتا ہے کہ آپ کتنا بہت محبت والا پیار کرتی ہوں
میں نے اس دیسی لڑکی کو کہا میرے ساتھ ایک جگہ چلو ورنہ یہاں کوئی دیکھ لے گا اور مین اسکو لے کر ایک ہوٹل میں آگیا جہاں پر مجھے ایک کمرہ ملا اور میں اسکو وہاں روم میں لے گیا تھایہاں میں پہلے بھی کئی لڑکیاں لا کے چود چکا تھا اور ہوٹل والے پروٹوکول دیتے تھے میں اچھی ٹپ دیتا تھااور مینجر کو بھی خوش رکھتا تھا
میں نے اس دیسی لڑکی کو وہاں پر جاتے کے ساتھ ہی کِس کرنا فورن شروع پھر اسکو گود میں اٹھا کر بستر پر پھینکا اور اسکے اوپر گر کر اسکے نرم مست ہونٹ چومنے لگا
اور پھر ساتھ ہی اسکی کمیز کو اوپر نیچے سے کرنے لگا اور وہ آدھی ننگھی ہو گئی تھی میں نے اس کے مست نپل والے ممے کو چوسبا شروع کر دیا اور بہت دیر تک کرتا رہا
پھر اس کی نیچے سے اسکو گرم کر کے اسکی شلوار ہٹائی اور لڑکی کی جوانی گوری چوت کو چاٹنا فورن شروع کر دیا اور اس کو اپنا لمبا کھڑا ہوا لنڈ اس کے منہ میں ڈال دیا تھا
اندر کرتا او ساتھ ہی اسکا مہ پکڑ کر باہر کر رہا تھا پھر اپنا لنڈ وہان سے نکال کر اسکی چوت مارنے کے لیئے اس کی چکنی جوان گوری چوت میں ڈال دیا اور اندر رک کر  اس کو کافی دیر تک چدائی مارتا
اور لش مزہ کرتا رہا میں نے زور زور سے چدائی کرنے لگا تھا میں نے اس کو پوچھا کہ مزہ آرہا ہے مگر وہ مجھے اور کرو کہہ کر سکسی آوازیں نکالنے لگی اور می نے اسکو اور تیز تیز چود کر اسکی پھدی کے اندر ہی اپنی مٹھ نکال کر اسکے اوپر گر گیا
اور اس دیسی لڑکی کی جوانی سے ننگھا لپٹا اسکے اپور ہی سو گیا تھا اس کے بعد لن پھر اٹھ گیا تو ایک اور شفٹ لگائی اور  کئی دن تک  مجھے اس چالو دیسی لڑکی کے ساتھ کیا جانے والا دیسی سیکس اور ا سکا مزہ یاد رہا
Hot sex gauo ki garm sexy ladki ki chudai bade lund se ki

Post a Comment

0 Comments