سیکس سٹوریز مہمان چودی۔ پارٹ ٹو (sex-stories-mahman-chodi-part-two)

                                                                                                            This story is part of a series:
                                                                                                          سیکس سٹوریز مہمان چودی۔ پارٹ ٹو
Sex Stories mae ghar mae mahman kazn ki bevi ko chudnae ki khuwaish
جب میں نے دیکھا کہ  سیکسی بھابھی نے میرے ہلکے جھٹکوں کا کوئی نوٹس نہیں لیا تو میری ہمت تھوڑی اور بڑھ گئی اور میں نے اپنا بائیاں ہاتھ  سیکسی بھابھی کے بائیں بوبز پر رکھ دیا۔  سیکسی بھابھی کے نرم بوبز پر میرے ہاتھ کے لگتے ہی میرا جوش سے برا حال ہوگیا۔ اور میں نے  سیکسی بھابھی کے بوبز کو ہلکا سا دبایا
ا

ور اپنا ہاتھ نیچے لے جا کر اُن کے  سیکسی پیٹ سے قمیض کو ہٹا کر اُن کے  سیکسی ننگے پیٹ پر ہاتھ پھرتے ہوئے اپنا ہاتھ قمیض کے اندرہی اُوپر لے جا کر  سیکسی بھابھی کے برا میں قید بوبز پر رکھا اب میں بہتر طریقے سے  سیکسی بھابھی کے بوبز کا  شاندار لمس لینے لگا۔
اب میں نے اپنیایک  ٹانگ  سیکسی بھابھی کے  جوان خوار جسم پر رکھ دی۔ ساتھ ساتھ اس بات کا بھی خیال رکھا کے میرا لن  سیکسی بھابھی کے  بھرے چوتڑوں کے بیچ سے نہ نکلے۔ دوسری طرف میرے ہاتھ باقاعدہ سیکسی بھابھی کے بوبز دبانے لگے۔ اب بھی  سیکسی بھابھی کی طرف سے کوئی مزا حمت نہ دیکھ کر میری ہمت مزید بڑھ گئی  تھی
اور میں اپنا ہاتھ نیچے لے جا کے  سیکسی بھابھی کی شلوار کے اُوپر سے اُن کی چوت پہ رکھا اور اپنے ہاتھ کی دو  شریرانگلیاں  سیکسی بھابھی کی چوت کی لائن پہ دباکر پھیر دیں میری اس حرکت سے  سیکسی بھابھی کے جسم نے ایک ہلکا سا  سرور والا جھٹکا کھایا اور اُنہوں
نے ایک سسکاری  مستی والی بھری۔مستی میں میں کچھ زیادہ ہی بڑھ گیا تھا۔
سیکسی بھابھی نے کروٹ بدل کر منہ میری طرف کیا اور اپنا منہ میرے کندھے کے پاس میری گردن پہ رکھ دیاجیسے لیٹے ہی لیٹے گلے لگاتے ہیں لوگ ۔  سیکسی بھابھی کے اس انداز سے مجھے لگا جیسے وہ مجھے اپنا  گھر والا شوہرسمجھ رہی ہیں۔ اب تو میری ہمت  اور مزید بڑھ گئی اور میں نے سوچا کے جب تک  سیکسی بھابھی کو یہ بات پتا چلے گی کے میں ان کا شوہر نہیں ہوں تب تک میں شائد  سیکسی بھابھی کو چود بھی چکا ہوں گا۔
اب میں نے اپنے شلوار کا آزاربندکھولنے کی کوشش کی لیکن وہ تو بیلٹ والی شلوار تھی اور ہک کھولنا پڑا کھول کے اپنی شلوار ڈھیلی کی اور اپنی ٹانگوں کی مدد سے اُتار لی۔اور  سیکسی بھابھی کی قمیض اُوپر کر کے اُن کے بوبز کو برا سے نکالا اور ایک بوبز کو منہ لگا کر چوسنے لگا
سیکسی بھابھی کے منہ سے ایک آآہ ہ ہ نکلی ساتھ ساتھ میرے لن کی  مست کاروائیاں جاری تھیں اور میرے لن کی ٹوپی شلوار کے اوُپر سے  سیکسی بھابھی کی چوت پہ  ایک بن بلائے مہمان کی طرح دستک دے رہی تھی اوُپر میری زبان  پہ
کبھی  سیکسی بھابھی کی بائیں چھاتی کو چاٹتی توکبھی میں دائیں چھاتی کو منہ میں لے کر چوسنے لگتا
اب میں نے اپنے ہاتھ  سیکسی بھابھی کے پیچھے لے جا کر  سیکسی بھابھی کی برا کا ہک کھول کر برا کو ڈھیلا کر دیا اف کیا سین سیکسی لگ رہا تھا کیونکہ برا کو تب تک نہیں  نکالاجا سکتا جب تک قمیض بھی اُتری ہوئی نہ ہواور  سیکسی بھابھی کے بوبز تھوڑے آزاد کر دئیےتھے
اب میں آسانی کے  سکون  کے ساتھ  سیکسی بھابھی کے بوبز پکڑکر دبا رہا تھا۔ اسی دوران  سیکسی بھابھی نے کسمساکر ڈھیلی  ہو  کے میرے ہاتھوں جو  سیکسی بھابھی کے بوبز دبانے میں مصروف تھے پر اپنے ہاتھ رکھے اور بولی چھوڑ دو جی مان جاو  نا آپ سے ہوتا وتا کچھ نہیں ہے
بس اپنا لن میری چوت پر رگڑکر اپنا پانی  گرم نکال کر مجھے ہمیشہ کی طرح جلتا چھوڑ دو گے  سیکسی بھابھی کے ان الفاظ سے مجھ پر یہ حقیقت آشکار ہوئی  تھی کہ اب تک میرے فرسٹ کزن کا لن  سیکسی بھابھی کی چوت میں نہیں گیا اور اس کے لن میں دم خم نہیں ہے
اور  سیکسی  جوان بھابھی اب تک کنواری ہے اس بات کو سوچ کے ہی میری جان نکلنے لگی تھی اف کس قدر شاندار لڑکی سامنے تھی ایک دم سیل پیک  خوشی میں میں نے  سیکسی بھابھی کو کس کے گلے لگا لیا۔ میرے گلے لگانے سے پتہ نہیں کیسے  سیکسی بھابھی کو پتا چل گیا کہ میں اُن کا شوہر نہیں ہوں
اف یہ کیا ہو گیا تھا اور وہ چونک گئیں۔ شائد پہلے وہ آدھی  والی نیند میں تھیں۔ اس لئے انہیں یاد نہیں رہا کہ وہ میرے ساتھ میرے گھر ہی کے میرے ہی کمرے میں سوئی ہوئی تھیں۔ کچھ لڑکیاں نیند میں  ایسی بھی ہوتی ہیں یا شائد وہ ڈرامہ کر رہی تھی کیا معلوم تھا
انہوں نے مجھے اپنے آپ سے الگ کیا اور کہا ارے آپ میں تو انکوسمجھ رہی تھی۔یہ آپ کیا کررہے ہیں یہ غلط ہے  ایسا تو نہیں  کرنا چاہیئے اگر کسی نے دیکھ لیا تو پہلے تو میں بھی گھبرا گیا تھا کہ کہیں  سیکسی بھابھی غصہ نہ ہو گئی ہوں اور شکائیت نا کر دے
لیکن جب میں نے ان کے آخری جملے پر غور کیا تو مجھے احساس ہوا کے  سیکسی بھابھی بھی چدنے کے لئے تیار  اس کو گارنٹی کی ضرورت ہے بس اگر ان کو ڈر ہے تو صرف اس بات کا کہ کہیں کوئی دیکھ نہ لےمطلب لاشعوری طور پر ان کو اس بات کی گارنٹی چاہیے تھی کہ  اس کی چوت کی چدائی کسی کو معلوم نا ہو سکے میں کسی کو بتا کر ان کو ایکسپوز تو نہیں کروں گا۔
تب میں نے مسکرا کے اسے دیکھاوہ کچھ اوپر سے اپ سیٹ شو کر رہی تھی اندھیرے کی وجہ سے وہ مجھے نظر تو نہیں آئیں بس ان کا چہرا میرے انکھوں میں گھوم گیا ان کو سیدھا لٹایا اور میں نے  سیکسی بھابھی کے اوپر لیٹ کر اپنا ننگالن ان کی ٹانگوں کے بیچ میں رکھ دیاتھا ایک بھرپور مرد والا لن للی نہیں ایک دم موٹا ٹھکا ٹھک لن
اُن کی  سیکسی شلوار کے اوپر سے ان کی چوت پہ اپنا لن رگڑتے ہوئے میں اپنا منہ اُن کے کان کے قریب لے کے گیا  اور پہلے گرم سانس دی اس کے بال کھڑے ہو گئے تھے اور بولا  سیکسی بھابھی گھر میں کوئی بھی نہیں ہے۔میرے اور تمھارے سوااب سکون کے ساتھ سب کر سکتی ہوکس کو یہ بات پتا چل سکتی ہے کسی کو بھی نہیں
Sex Stories jab jawani kazn ki bevi pae luta dee thi

Post a Comment

0 Comments