اردو سیکس دوست کی گرل فرینڈ کے ساتھ سیکس (urdu sex dost ke girl friend k sath sex)

Urdu sex me ne dost ki girlfriend ko pata ke choot li
اردو سیکس کہانی میں نت نئی لڑکیوں کی پھدی کی سٹوریز اچھی لگتی ہیں ا سلیئے لایا ہوں نئی کہانی آپ کے لیئے  یہ  کہانی ترجمعہ ہے انگلش کہانی کا اس کو میں نے ایک انگریزی سائیٹ پہ پڑھا مجھے اچھی لگی تو میں نے سوچا کہ کیوں نا آپ کے لیئے ا سکو ترجمعہ کر کے پیش کیا جائے اور اس طرح کہ کہانیاں اگر آپ کو پسند ہیں تو مجھے ای میل کر کے

بتا دیں ہم اور بھی کئی کہانیاں اس طرح کی آپ کے لیئے پیش کرتے رہینگے کیا خیال ہے دوستوں یہ اردو سیکس کہانی کی روایت  ہے کہ آپ کے ذوق کا پورا پورا خیال رکھا جاتا ہے بس آپ باقاعدگی سے وزٹ کرتے رہیں
تو میں اب اس کہانی کو پاکستانی انداز سے پیش کرنے جا رہا ہوں آپ اس کو پڑھیں اور انجوائے کریں میرا نام مائیکل ہے اور میں نے اپنے دوست کی دیسی سیکس گرل فرینڈ کے ساتھ سیکس کیا ہے ہم ایک دوسرے کی دوست کو پہلے بھی کئی بار چود چکے تھے اب کی بار نئی دوست بنی تھی ہم برا نہیں مناتے کہ ایک دوسرے کی گرل فرینڈ کو چود لیا جائے ہاں البتہ اگر لڑکی کی مرضی نا ہو تو ا سبات کو اچھا نہیں سمجھا جاتا لیکن اگر ایک دوست موجود نا ہواور لڑکی لڑکے کا دل کر پڑے تو ہم چودنا برا نہٰں سمجھتے اور اس بات کو راز بھی نہیں رکھتے
ہم بہت اچھے دوست ہیں اور کئی بار گروپ سیکس  کو بھی انجوائے کر چکے ہیں گروپ سیکس میں  بھی اپنا ہی مزہ ہوتا ہے کئی دوست ہمارے گروپ سیکس کے بنا چدائی کرتے ہی نہیں ہیں گروپ سیکس شاندار کام ہوتا ہے آپ ا سمیں نئے تجربات حاصل کرتے ہیں  تو  میں ایک دن ان لوگوں کے ساتھ پکنک پر گیا تھا ہم لوگ رات کو وہی رکے ہم نے ہوٹل میں کمرے لیے تھے ہم لوگ رات کو کھانا کھا کر آئے اور ڈیوڈ کے کمرے میں جاکر بیٹھ گئے وہ بڑا چدائی کا پاپی ہے
ڈیوڈ میرے دوست کا نام ہے اور اس کی گرل فرینڈ کا نام روز ہے ہم لوگ کمرے میں بیٹھے ہوئے باتیں کرتے رہے ڈیوڈ شراب بہت پیتا تھا اس رات بھی وہ بہت پی رہا تھا پھر وہ باتیں کرتے کرتے سوگیا کیوں کہ وہ بہت زیادہ نشے میں تھا پھر میں اور روز آپس میں ہی باتیں کرتے رہے پھر میں نے اس کا ہاتھ پکڑا اور اس کو کہا کہ تم بہت سیکسی ہو اور بہت خوبصورت بھی ہو وہ شرمانے لگی میں نے اس کے دونوں ہاتھ پکڑے اور اس کو کہا کہ تمھارے ہونٹ بھی بہت خوبصورت ہیں
وہ کچھ بھی نہیں بولی میں نے کہا میں تمہارے ہونٹوں کو چومنا چاہتا ہوں پھر میں نے اس کے ہونٹوں پر ایک کِس کی اسکے نرم نرم ہونٹوں کو جب میں نے چوما تو مجھ کو بہت مزہ آیا میں نے پھر اس کو ایک زور کی کِس کی میں نے اسکو پکڑ کر اپنے سینے سے لگایا وہ تھوڑی شرمائی تو میں نے اس کے ہونٹوں اور اس کے گلے کو کسنگ کرنا شروع کر دیا پہلے وہ مچلنے لگی تو میں پھر بھی اسکو گلے پر کِس کرتا رہا تھوڑی دیر بعد اس کو بھی مزہ آنے لگا تو وہ بھی مجھ کو کسنگ کرنے لگی میں نے اس کے کپڑوں میں ہاتھ ڈال کر اسکے ببوں کو دبانے لگا
اس کو مزہ آیا تو وہ مجھے اپنے کمرے میں لے کر گئی اور پھر ہم ایک دوسرے کے ہونٹوں کو چوستے رہے اور ایک دوسرے کے کپڑوں کو اتارنے لگے پھر ہم دونوں ننگے ہو گئے اور ایک دوسرے کو جھپی ڈال کر بستر پر لیٹے اور اس کے بعد ہم آپس میں کسنگ کرنے لگے میں اس کے ببوں کو بھی دبانے لگا پھر میں نے اسکو اپنا لنڈ دیا تو وہ اس کو ہاتھ سے مسلنے لگی پھر میں نے اس کو کہا میرے لنڈ کو چوسو بہت مزہ آئے گا تو وہ میرے لنڈ کو پکڑ کر اس کو لولی پاپ کی طرح چوسنے لگی میں اس کے ببوں کو دبانے لگا
تھوڑی دیر بعد میں نے اس کی چوت میں اپنے لنڈ کو رکھا اور اور اپنے لنڈ کو سارا اس کی چوت میں ڈال دیا وہ چیخنے لگی پھر میں نے اس کے ہونٹوں کو زور سے کس کرنے لگا تھوڑی دیر بعد اس کو آرام آیا تو وہ بھی مجھ کو کس کرنے اور میرے ہونٹوں کو چوسنے لگی میں بھی اس کے نرم نرم ہونٹوں کو مزے سے چوسنے لگا کچھ دیر بعد میں نے اپنے لنڈ کو آگے پیچھے کرنے لگا وہ بولی اہ اہ احھھہ بہت مزہ آرہا ہے تھوڑا اور تیز تیز کرو پھر میں اپنے لنڈ کو تیز تیز اس کی چوت میں اندر باہر کرنے لگا وہ شششششش سحش شششسحش کرنے لگی اور اپنے ببوں کو بھی دبانے لگی
اور اسی دوران ڈیوڈ کی بھی شور سن کے آنکھ کھل گئی وہ جلدی سے بولا بہن چود سالے اکیلا اکیلا ہی مزے لے رہا ہے مجھے بھی جگا لیا ہوتااور میں نے دوران چدائی جواب دیا اگر موڈ ہے تو ان چود لو ا سنے اپنے لن کو ننگا کیا ور روز کے منہ میں ڈال دیا جب ا سکا لن فل کھڑا ہو گیا تب میں  نیچے لیٹ گیااور روز  میرے لن پہ سوار ہو گئی اب ڈیوڈ نے یہ کیا کہ ا سنے رو زکی بونڈ میں لن دال دیا تھااور روز میں اور ڈیوڈ سینڈوچ بن چکے تھے کیا تینوں مستی کے ساتھے مزے لینے لگے تھے  میں نے اسکے ہونٹوں کو بھی کِس کی اور اس کے ببوں کو کو بھی زور زور سے دبانے لگا
پھر وہ بولی زور زور سے کرو میں چھوٹنے والی ہوں میں اور زور سے اسکی چوت میں اپنے لنڈ کو اندر باہر کرنے لگا تھوڑی دیر بعد وہ کپکپائی اور مجھ کو کس کر پکڑ لیا پھر وہ چھوٹ گئی میں پھر زور زور سے اس کی چوت میں اپنے لنڈ کو آگے پیچھے کرنے لگا اور زور زور سے اس کے ہونٹوں کو چومتا رہا اور اپنے دوست کی گرل فرینڈ کے ببوں کو بھی دباتا رہا تھوڑی دیر تک اپنے لنڈ کو آگے پیچھے کرتا رہا پھر میری منی بھی نکلی اور پھر میں بھی فارغ ہو گیا اوراگلے پل ڈیوڈ نے بھی گانڈ کے اندر منی چھوڑ دی ا سکے بعد ہم  تینوں ننگے ہی سو گئے
Urdu sex dost ki girlfriend ko kiya aap bhi chod sakte he?
What did you think of this story??

Post a Comment

0 Comments